Nowości Maybelline i Revolution 1cz.

Hej Dziewczyny ! ( i chłopaki jeśli czytacie 😊)

Wybaczcie, tak długą zwłokę, ale niestety zawirowania życiowe spowodowały u mnie lekki brak czasu, ale już do was wracam z pełną parą, czystą energią i nowościami !

Co dziś na planie ?
Coś na co polowałam trochę długo na Cocolita.pl czyli nowości Maybelline New York.
Mówię tu o pomadkach Super Stay Matte Ink. Oraz małej nowości od Revolution Multi Liner, ale po kolei !



Dobra może zaczniemy od petardy i gwiazdy dzisiejszego wpisu !

Słuchajcie robiąc test pomadek przeżyłam szok, niedowierzanie, uwielbienie i nie wiem co jeszcze ...😀 Maybelline dokonało chyba cudu ! Te pomadki to sztos ! Uwierzcie mi proszę !
Ja mam swoje cudeńka w dwóch odcieniach 125 Inspirer w kolorku powiedziałabym nawet cukierkowego różu, ale ma w sobie coś urokliwego oraz kultowa 05 Loyalist przepiękny nudziak.
Jedna pomadka kosztowała mnie 22,90 zł na stronie internetowej Cocolita.pl ( podlinkuję wam na koniec ). Myślę że najlepiej będzie jak wypiszę wam plusy i minusy pomadek ( o ile znajdę jakiś minus)


Plusy:
- przystępna cena
- duża gamma kolorystyczna
- baaardzo wygodny aplikator
- wydajność też dobra, bo jednym aplikatorkiem pokryłam całe usta
- trwałość miazga !Uważam, że jest to obecnie najlepsza trwała i matowa pomadka na rynku drogeryjnym. Serio, z ręką na sercu !Gdybyście widziały moją minę jak po ponad 12 godzinach w normalnych warunkach ( praca, jedzenie itp.) nie mogłam jej wieczorem zmyć. Nie dość, że nie musiałam jej poprawiać to jeszcze musiałam się nagimnastykować żeby ją zmyć z ust ! 💗💗💗

Minusy:
- chyba tylko to, że jeśli ktoś nie lubi zakupów w drogeriach internetowych to może być to przeszkodą. Co prawda są dostępne w Rossmanie, ale nie jest to tak szeroka gamma kolorystyczna no i zawsze kiedy nie poszłam były wykupione ;(

Wrzucam wam jeszcze zdjątka jak pomadki prezentują się na ustach:


nr 125 Inspirer

nr 05 Loyalist

No i jak wam się podobają ??
Ja znalazłam swój ideał i już się szykuję na zakup kolejnych kolorów, a wy ? 😍😍😍


No i na deser coś przed czego kupnem nie mogłam się powstrzymać chyba z sentymentu. Pamiętacie jak w szkole modny był długopis, w którym było kilka kolorów tuszu??? Każdy chciał taki mieć !
Otóż marka Revolution wpuściła na rynek takie oto długopisiki które zawierają eyelinery i konturówki w cenie 24,90 zł na Cocolita.pl
Makeup Revolution Multi Liner, tak nazywa się ten produkt,którego jestem posiadaczką 😊



No i o tym właśnie mówię! I 💗 Revolution. Mój "długopis" składa się z czarnego, brązowego i beżowego eyelinera ( chociaż bardziej nazwałabym je kredkami) i nudziakowo-różowej konturówki.
Uważam, że jest to super opcja jeśli potrzebujecie podstawowych kolorów kredek w jednym miejscu, ewentualnie na podróż i których jakość jest w pełni zadowalająca. Nie mogę na nią narzekać, jakość jest ok, sprawdza się i ładnie rozciera na powiece, bardzo dobry produkt.


Jest to pierwsza część z zakupionych nowości,w kolejnym wpisie również mam coś fajnego do zaprezentowania 😊

Obiecane linki do produktów :
Multi Liner
pomadka Loyalist
pomadka Inspirer




Komentarze

Popularne posty