Drogeryjne pomadki, czy jakość idzie w parze z ceną ?

Hejka,

Dziś kolejna porcja pomadek w płynie, tym razem drogeryjnych, więc każda z was z łatwością może się na nie natknąć ;)
Wpis o pomadkach podzieliłam właśnie na dwie tury te zagraniczne i te drogeryjne.
Zanim przejdę do nowości,które kupuję na bieżąco, to chcę się podzielić z wami tym co mam w toaletce. Tym co spełniło moje oczekiwania.

Będzie to post o pomadkach na każdą kieszeń, takich które znajdziecie bez problemu w drogeriach internetowych czy stacjonarnych.

Także jeśli was zaciekawiłam, to zapraszam do dalszej lektury ;)




No to zacznijmy może od marki WIBO 😊
Przede wszystkim, znajdziecie ją w Rossmanie, czyli już jest dobrze, bo gdzie w pobliżu nie ma Rossmana ?;)





Pomadki jakie ja zakupiłam to:

 Million Dollar Lips w kolorze nr 6 ( pierwsza od lewej na zdjęciu )

Plusy:
- nie wysusza nadmiernie ust
- równomiernie "się zjada"
- niska cena, bo ok.14 zł ( teraz jest promocja więc znajdziecie ją za 9,89)
- ma śliczny kolorek

Minusy:
- niestety gamma kolorystyczna kończy się na 6 kolorkach
- odczuwam potrzebę poprawienia jej po jakiś 6 godzinach ( ale jak za taką cenę to i tak długo się utrzymuje )
- pachnie "pudrowością" ale nie śmierdzi

Polecam jak najbardziej, pomadka powinna się znaleźć w każdej torebce ! 💗💗💗

Wibo Liquid Metal Lipstick w kolorze Burgundy Wine nr 4 ( pierwsza od prawej na zdjęciu )

Plusy:
- jest bardzo odważna, bo umówmy się nie każda z nas ma odwagę na metaliczne pomadki
- kolor rzadko spotykany ( chodzi mi tutaj o właśnie metaliczną formułę )
- cena jak najbardziej przystępna 15,99 zł ( teraz również promocją 11,49 zł) 

Minusy:
- niestety nie zastyga matowo
- trwałość nie jest pierwszej klasy, bo odczuwałam potrzebę poprawienia już po 2 godzinach, a przy jedzeniu i piciu nawet szybciej ;(
- ten odcień bardzo widać jak się zjada, gdyż oddziela się kreską dość widoczną

Tutaj zastanowiłabym się kolejny raz czy kupić tą metaliczną, nie dlatego że uważam że jest zła, ale raczej dlatego, że nie używam jej na co dzień. Wg. mnie jest idealna na sesje itp ;)

No i swatche:






Teraz może przejdziemy do pomadek Golden Rose 😀😀



Jak zauważyłyście gustuję raczej w czerwieniach i różach 😊


Pomadki tej firmy znajdziecie albo w galeriach na stoiskach, albo w drogeriach internetowych typu Cocolita.pl bądź Mintishop.pl ( ja najczęściej kupuję tylko na tych stronkach) w cenie 19,90 zł 

Pierwsza od lewej to kolorek nr 03 kolejna to 09

Plusy:
- utrzymuje się bardzo długo bo ośmielę się powiedzieć że jakieś 10 h 
- ma szeroką gammę kolorystyczną ( 26 odcieni)
- jedna warstwa wystarczy alby zakryć usta , czyli pigmentacja na plus 
- jest bardzo wydajna, bo jeden aplikator wystarczy na całe usta
- nie przesusza ust
- nie odbija się na ubraniach i ładnie się zjada w ciągu dnia

Minusy:
-chyba nie do końca przekonuje mnie ich zapach, jest taki mocno kosmetyczny, mocno pudrowy i to mnie trochę razi jak maluję usta, jednak po chwili na ustach się ulatnia i jest ok 
- więcej minusów nie zauważyłam

Tutaj jeszcze wrzucę wam swatche 😀




Piękne kolory, prawda?? Czerwień jest zachwycająca, gwarantuję że się nie zawiedziecie !


No i na sam koniec zostawiłam wam pomadki firmy Bell. Ja posiadam 2 szt z serii Marceliny Zawadzkiej.Możecie je dorwać w drogerii HEBE 😋 Moje są w kolorach 03 Las Vegas ( lewa strona zdjęcia ) oraz 103 Paris ( prawa strona)





Zalety :
- przede wszystkim cena 18,99 zł ( ja słuchajcie kupiłam na promocji za 11 zł )
- piękny owocowy zapach
- kilku godzinna trwałość ( liczmy tak 8 godzin)
- mały aplikator którym bez problemu wyrysujemy usta
- pigmentacja ( wystarczy jedna warstwa)
- no i przepiękne kolory,na prawdę gamma kolorystyczna świetna ! Każda znajdzie coś dla siebie ;)
- wg mnie zjada się estetycznie, szybka poprawka i dalej wygląda super na ustach

Wady:
- delikatnie wysusza usta więc dbajcie o nawilżenie swoich warg ;)
- niestety z buteleczki ściera się "podpis" Marceliny ;(


No to na koniec jeszcze swatche:


Lewa to 03 a prawa 103 ;)



Zachęcam was dziewczyny, bo za niewielkie pieniądze naprawdę możecie znaleźć świetną jakość. Czasami warto spróbować czegoś innego 😚😚😚

Zapraszam do obserwowania 💜💜💜



Komentarze

Popularne posty