Efektowne paletki MIYO na każdą kieszeń

Hejka,

Jak mówiłam, tak zrobiłam, jest kolejny wpis !

Mam milion pomysłów, które chciałabym wam przedstawić, ale pozostawię was w małej niepewności... Będzie to niespodzianka 😇

Dobrze, ale do meritum ! O czym będzie dziś?

O paletkach 💕 Jakżeby inaczej?

Dziś chciałabym wam przedstawić paletki firmy, która jest dla mnie nowością, ale już zdążyłam je przetestować. Mówię tu o paletkach Five Points Palette, firmy MIYO. Są to kosmetyki produkowane przez firmę Pierre  Rene. Możecie je dostać na ich stronie, gdzie prowadzą  sprzedaż również internetową ( podlinkuję wam pod spodem). Niestety nie widziałam do tej pory żadnego ich stoiska czy szafy w drogerii, ale wiem że są  ;(

Oczywiście możecie zakupić tam cały asortyment kolorówki, gdyż nie mają jedynie palet. Ja jednak, na tą chwilę przetestowałam tylko cienie.


Link do paletek


Tak dla wyjaśnienia:

MIYO to skrót od :


#My Individuality Your Obsession
#Moja Indywidualność Twoją Obsesją




Jak widzicie na zdjęciu ja skusiłam się na dwie paletki ( na razie ;))

Wybrałam takie, którymi będę w stanie wykonać cały makijaż, czyli te, które mają cień na całą powiekę,w załamanie, do przyciemnienia i kolorek.

Cena jednej to 14,99, więc za jeden cień wychodzi 2,99 ! Przy zamówieniu powyżej 60 zł macie darmową przesyłkę na terenie Polski. Och i spotkała mnie miła niespodzianka, gdyż dostałam kredkę do oczu jako gratisik 💕




To nie koniec dobrych informacji ! Bo pigmentacja... boska ! 💗💗💗

Ale po kolei ;) Pierwsza z paletek to nr 11 "Femine Flame", nie okłamię was jak powiem, że się w niej zakochałam 💖

Zresztą same zobaczcie na jej pigmentację :


Cienie metaliczne z palety nr 11 są cudowne!😍 Przypominam, że koszt to tylko 14,99 zł, więc za taką cenę, to dziewczyny bierzcie ! 
Tą paletą spokojnie możecie wykonać makijaż całego oka i dodać troszkę koloru 😏

Hmmm, może zrobię wam osobny post, krok po kroku w jaki sposób wykorzystać te kolory do malowania oka? Chcecie ? ;)


A tutaj druga zakupiona przeze mnie paletka o numerze 15 "Consequences". Jest to paleta z kolorami ziemi, tak mi się kojarzy ;) 
Uważam, że będzie idealna na co dzień. Wykonacie nią, subtelny makijaż.

Polecam bardzo mocno jeśli dopiero zaczynacie z makijażem, bo nie zrobicie sobie nią, przysłowiowej "krzywdy" 😋
Tak samo paleta, której nie mam, ale również idealna dla początkujących to 01 "We are golden"



Tutaj jeszcze zbliżonko na kolory 



Podsumowując, są to paletki które powalają jakością w stosunku do swojej ceny, a my kobiety lubimy takie rzeczy ! 😏

Cienie metaliczne  💗💗💗, mogłabym je spokojnie porównać do cieni Revolution. Testowałam makijaż paletami MIYO w pracy. W sumie musiały się utrzymać na oku jakieś 10-11 godzin i w pełni wykonały to zadanie. Podczas malowania, nie zauważyłam jakiegoś "perfidnego" osypywania, zaledwie kilka pyłków. 

Dziewczyny za taką cenę, to musicie wypróbować, szczególnie jeśli chcecie zacząć bądź trochę poeksperymentować 😉


Czekam na wasze komentarze, pytania oraz pomysły  💜

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo proszę o konstruktywną opinię

Popularne posty