Na początek ...

Hej,

Witam się z wami po raz pierwszy ;)

Na początek mały wstęp...

Naszła mnie wena, która swoją drogą chodzi już za mną od kilku tygodni, aby zacząć dzielić się z innymi swoimi zainteresowaniami. Tak oto po wielu namowach i zachęceniach postanowiłam TO zrobić - założyć BLOGA :)

Co będziecie mogły tu znaleźć?

Baaardzo dużo o kosmetykach ;) Przede wszystkim recenzje, dużo kolorówki, multum zdjęć i swatche. Będę się starała żeby każda z was coś w tych moich wypocin wyniosła ;D
Nie ominę też tematu mody. Jestem osobą, która uwielbia wyszukiwać perełki w second handach i tym również się z wami podzielę - obiecuję zdjęcia ;)

Chciałabym od razu wam powiedzieć jak będzie wyglądał harmonogram moich wpisów, ale niestety nie jestem wstanie go przewidzieć ;( Mam plan aby pojawiał się  minimum jeden post w tygodniu i postaram się tego trzymać.

Bardzo was proszę o konstruktywne komentarze, a nawet o wasze pomysły. Może chcecie żebym się z wami podzieliła czymś konkretnym? Jakimiś radami? Jakimiś zestawieniami? Oczywiście wszystko co tu będzie zamieszczane to tylko i wyłącznie moja opinia, moje odczucia i uczenie się na swoich błędach. Nie jestem zawodową makijażystką, ale kosmetyki to moje oczko w głowie i pasja, więc czemu nie zrobić tego co się kocha? Pójść w tym kierunku ?

Hmmm...
Myślę, że na początek wystarczy.

PS. z góry proszę o wybaczenie jeśli coś w tym poście nie gra. Jest on PIERWSZY , a ja jestem podekscytowana i zestresowana jednocześnie ;)

PS2. Jeśli są tu jacyś Panowie, to przepraszam, że zwracam się cały czas do Pań ;) Oczywiście serdecznie zapraszam płeć męską do czytania, może pomogę was nakierować na to co możecie kupić swoim kobietom i wywołać tym uśmiech na ich twarzach :D

Żegnam się z wami, i widzimy się już niedługo ;*



Komentarze

Popularne posty