Codzienny demakijaż krok po kroku

Hejka,

Dziś trochę o demakijażu, gdyż nie chciałabym żeby cały ten blog został poświęcony tylko i wyłącznie kolorówce. Przecież musi być coś  o pielęgnacji przed i po makijażu oraz jak ten makijaż dokładnie zmyć aby cera na długo długo była świeża i młoda 😍

Im lepiej oczyszczona skóra z kosmetyków, kurzu, sebum tym mniej niedoskonałości na twarzy, gdyż każde zanieczyszczenia na naszej cerze są idealnym środowiskiem do tego aby nasza skóra postarzała się zbyt wcześnie, została bez blasku i koloru. Pamiętajcie też, że im lepiej oczyścicie cerę tym lepiej ona przyjmie kosmetyki pielęgnacyjne w postaci serum czy kremu. Da im pole do działania 😊

Ja niestety charakteryzuję się cerą dosyć wrażliwą na działanie kosmetyków i nie każdego mogę używać 😑Oprócz tego mam cerę mieszaną więc kosmetyki, które dobieram mają utrudnione działanie, muszą być delikatne dla skóry ale jednocześnie mieć siłę przebicia 😅

Przedstawiam wam więc mój codzienny zestaw oczyszczający cerę po ciężkim, męczącym dniu:




Może zacznę od początku czego używam krok po kroku 😚

Na początek pozbywam się tego ciężkiego makijażu z twarzy i oczu. W tym celu używam ogórkowego mleczka do demakijażu firmy Kruidvat Originals. Jest to nowość w Drogerii Rossman, którą zdobędziecie za 7,99 zł ;) Ma fajną, szklaną wręcz aptekarską buteleczkę jest bardzo wydajny, bardzo dobrze usuwa makijaż i tusz do rzęs oraz przepięknie pachnie ! Skóra po nim jest mięciutka i przyjemna w dotyku.




Mój kolejny krok odbywa się już podczas kąpieli kiedy to używam pianki do mycia twarzy marki Tołpa, seria Dermo Face, strefa T. Jest to buteleczka o pojemności 150 ml, która kosztowała mnie w drogerii HEBE 26,99 zł ;) Pianka jest bardzo delikatna, o ładnym zapachu i bardzo dobrze oczyszcza cerę z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum. Co jest fajne, to że pozostawia naszą skórę matową i oczyszczoną, ale bez popularnego "uczucia ściągnięcia".Przypominam też, że kosmetyki firmy Tołpa są hypoalergiczne więc nawet osoby z bardzo wrażliwą cerą mogą ich używać bez obaw 😊 Tą piankę, najlepiej jest stosować zarówno rano jak i wieczorem.





Już na sam sam koniec, kiedy to wykonałam poprzednie czynności, przemywam twarz płynem micelarnym, aby pozbyć się jeszcze jakichś niechcianych pozostałości makijażu. Na tą chwilę używam toniku 2 w 1 firmy Tołpa, z którego jestem baardzo zadowolona. Jest to seria Tołpa: green, oczyszczanie, a dokładniej łagodny płyn micelarny-tonik 2 w 1😊. Bardzo często możecie go znaleźć w Biedronce za dosłownie 12 zł. Ja swój obecny kupiłam w LIDLu za 16,99 w wersji XXL 400 ml. Daje uczucie odświeżenia i oczyszczenia, tonizuje skórę. I znów jest to produkt hypoalergiczny, więc śmiało wrażliwi ! 💙





Mam nadzieję, że posty pielęgnacyjne też przypadną wam do gustu 😊 Miłej lektury, i tradycyjnie zapraszam do obserwowania ;)

😘😘😘

Komentarze

Popularne posty