Zakupy za grosze !

Hejka,

Wcześniej wspominałam, że będę się też starała wrzucać coś nie tylko z kosmetyków, ale też z ciuchów 😻 No więc postanowiłam podzielić się z wami, moimi ostatnimi łupami z second hand       ( potocznie lumpeks 😏)


Jeśli chodzi o haule zakupowe dotyczące ciuchów, to u mnie będą się one przekładać na raczej krótkie pościki 😘, bo nie ma się tu nad czym rozwodzić. W dzisiejszym wpisie, chciałabym wam tylko pokazać, że można ubrać się za grosze w lumpeksie i nie odstawać od tłumu, a nawet znaleźć perełki, za które w sklepie musiałybyście zapłacić krocie 😇 Kwoty będę wam podawać przybliżone, gdyż prawie wszystko udało mi się złowić "na wagę" co mnie bardzo cieszy 😜

Rzeczy, które zakupiłam w Lumpeksie oznaczę wam w nawiasie jako ( SH).


Dobra zaczynamy ! 💜💜💜💜




Sukieneczka - Inne- ok 5 zł  ( SH)
Buty - Strona z LaMoon FB 39 zł
Pasek skórzany Reserved 1 zł  (SH)





Sukienka - New Look - ok 12 zł  (SH)
Buty - New Look wyprzedaż- 49 zł





Bluzeczka -H&M- ok 3 zł  (SH)
Spodenki - Inne - 8 zł  (SH)
Buty - New Balance 





Kombinezon - ok 9 zł  ( SH)
Trampki -wybaczcie ceny nie pamiętam ;)




Bluzeczka - Atmosphere- ok 3 zł  ( SH)
Żakiet - New Look- 24 zł  ( SH)
Spodenki - Cropp - 59 zł




Łącznie na rzeczy z lumpeksu wydałam ok 70 zł, a stylizacji można zrobić bardzo dużo, poprzez dodanie skórzanej ramoneski, dżinsowej kurtki czy też innych butów ;)

Co myślicie o takich wpisach ? ;)








Komentarze

  1. Dwie pierwsze sukienki są świetne! Ja rzadko chodzę do SH bo to co się u mnie w miejscowości dzieje to masakra :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego trzeba chodzić do mniejszych miejscowości ;D Nie są takie oblegane te SH ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo proszę o konstruktywną opinię

Popularne posty